Monday, March 12, 2007
Manten mantenan
ojo nggodo lan dolan dolanan
aku prawan ra gampang-gampangan
jowal jawil ra atur-aturan
opo mbok anggep wong murah-murahan

sopo seng nganggep wong murah-murahan
aku pengen mung konco-koncoan
sukur dadi mung gelem-geleman
dibacutke terus pacar-pacaran

kenalan aku sukur kenal-kenalan
tapi jangan tangannya kluyur-kluyuran
aku wanita ada harga-harganya
nanti tak kandakkan bapak-bapak saya

eladalah galaknya betul-betulan
ben marah kelihatan bener-beneran
kalau gitu aku gak coba-cobaan
apalagi kepikir kawin-kawinan

yen pancen welas mung tenan-tenanan
wes ra perlu trus jajal-jajalan
aku cinta yang suci-sucian
smoga bisa trus manten-mantenan


Cak dikin




Anda ingin pasang lagu ini silakan copy paste keBlog anda



Labels:


..

posted by Nabilla.ra jam 5:19 AM
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
Power music
Welcome

Indonesian kid songs Collection,English Kid Songs Collection,music lyrics midi karaoke,pop rock, dangdut, campursari,nasyid and lagu-lagu populer

My Online Status

Indonesian kid songs Collection

English Kid Songs Collection
Pilihan lain
My blog
Name :
Web URL :
Message :
Track This Site

We have guests Online

Lihat otoritas blog ini